Novitet ŠKODA Citigo
 
 
Mala ŠKODA za gradski saobraćaj – “City Clever”
 

Sa svojom sedmom linijom modela, ŠKODA ulazi sa novim modelom u segment malih automobila. ŠKODA Citigo biće lansirana na češko tržiše krajem 2011. a u Evropi se predviđa ulazak na tržište početkom ljeta 2012. godine.

 

ŠKODA nastavlja ofanzivu proizvoda predstavljanjem sedme linije modela. Citigo je naziv novog malog vozila marke ŠKODA. Još ove godine novi „mališan“ debitovaće na domaćem češkom tržištu. Ostale evropske države slijediće od ranog ljeta 2012. Ovim automobilom od 3,56 metra češki proizvođač proširuje svoju ponudu u segmentu malih vozila (segment A00). Citigo nudi maksimalan prostor na minimalnoj površini i dovoljno mjesta za četiri putnika. Citigo će se na tržištu pojaviti najprije sa troja vrata, a 2012. i sa 5 vrata.

„Citigo je glavni stub naše strategije rasta te za našu marku otvara vrata u sve brže rastućem segmentu tržišta“, rekao je predsjednik uprave ŠKODA prof. dr. h.c. Winfried Vahland. „Vozilo je pravi ‚Simply-Clever auto’. Kompaktan, a ipak prostran; ekonomičan, a istovremeno agilan; atraktivan i opremljen mnogim lukavim idejama. Citigo ima sve vrijednosti marke ŠKODA na vrlo malom prostoru i savršeno se uklapa u naše planove.“

Dizajnerima je uspjelo podariti vozilu prepoznatljiv i markantan izgled. Na prvi pogled se vidi: to je prava ŠKODA. Hromiranim okvirom uokvirena lamelna rešetka hladnjaka i precizno oblikovana prednja svjetla prenose tipični ŠKODA izgled. Dizajneri su se potrudili i oko ostatka karoserije s velikim staklenim površinama. Sa svojih 3,56 metra dužine, 1,65 metara širine i 1,48 metara visine Citigo se ubraja u najkompaktniju ponudu u svom segmentu. Zapremina prtljažnika iznosi 251 litar.

S preklopljenom stražnjom klupom taj zapremina raste na 951 litru. Kao osnovne ciljne grupe za ovo vozilo proizvođač vidi mlade vozače, kao i takozvane „Best Agers“ te porodice s potrebom za drugim ili trećim vozilom. To su osobe koje paze na svoje izdatke i istovremeno imaju visoke zahtjeve u pogledu kvaliteta, praktičnosti, dizajna i sigurnosti. Modelom Citigo ŠKODA želi pridobiti nove grupe kupaca za marku koja do sada nije imala ponudu u segmentu malih vozila. Prof. Vahland: „Vidimo da postoji povećana potražnja za malim automobilima ekonomične potrošnje, atraktivne cijene i povoljnih troškova održavanja. Upravo zbog toga sada nudimo automobil ŠKODA Citigo. Vozilo će otvoriti nova vrata za marku i oduševiti mnoge kupce ŠKODE, posebno na našim evropskim tržištima.“

Citigo najveći fokus stavlja na sigurnost. Po prvi puta se u nekom ŠKODA vozilu koristi bočni vazdušni jastuk za glavu i prsni koš za vozača i suvozača, koji skupa s ostalim karakteristikama osigurava uzoran paket pasivne sigurnosti za ovu klasu. Aktivnu sigurnost znatno poboljšava novi aktivni sistem za pomoć pri kočenju „City Safe Drive“. Dodatna City funkcija kočenja u slučaju nužde, isporučiva po narudžbi, automatski se aktivira pri brzinama ispod 30 km/h te preko laserskog senzora registruje opasnost od sudara. Citigo je zajedno s modelom Up! do sada jedino vozilo u segmentu malih vozila s tom funkcijom kočenja u slučaju nužde.

Dva nova 3-cilindrična benzinska motora su na raspolaganju već kod uvođenja modela Citigo na tržište: oba motora imaju zapreminu od 1 litre i razvijaju snagu od 44 kW/60 KS odnosno 55 kW/75 KS. U najštedljivijoj varijanti Green tec prosječna potrošnja je na 4,2 lit /100 km odnosno 4,3/100 km. Emisije štetnih gasova iznose 97 odnosno 99 g/km CO2. Potrošnja i emisije kod 44 kW motora iznose 4,5 l/100 km ili 105 g/km CO2. 55 kW motor troši 4,7 l/100 km i emitituje 108 g/km CO2.

 
  A.S. auto-centar © 2012