:
 
     

Slavia logo (1895.-1905.)

Bicikli i motocikli proizvodili su se u Mlada Boleslav pod brandom Slavije. Logo je bio baziran na točku sa listovima limuna (limete), koji su bili simbol slavenskog naroda. Imena osnivača kompanije ( Laurin&Klement) naknadno su dodani, i na kraju su postali glavni motiv za novi logo

 

Linkovi

» 100 godina automobilske tradicije

 

L&K Logo (1905.-1925.)

Dizajn loga L&K bio je pod uticaj secesije, tj. umjetničkog stila s početka 20-og stoljeća. Inicijali dvojice osnivača kompanije (vjerovatno u vezi s imenom Laurin ili lovor, latinski laurus nobilis), okruženi lovorikom u obliku vijenca, koji asocira na antičke pobjedinike. Lovorika je možda naslutila uspjeh L&K.

Škoda Logo (1926.-1933.)

Automobili su se proizvodili u Mlada Boleslav pod markom Škoda od 1926. Iako je se ime branda u potpunosti promijenilo, oblik loga novog proizvoda pokazuje nastavak tradicije. Škoda logo ima novi, ovalni oblik, ali je i dalje ime branda dominantan element u centru i okružen je lovorikom.

Škoda Logo (1926.-1990.)

Logo s poznatom strijelicom s krilima prvi put je korišten godine 1926. Njegovo porijeklo je misteriozno, autor ideje (koji je nosio šešir sa perima na glavi) trebao je postati komercijalni direktor Škode, Plzeň T. Maglič. Plavo-bijeli kružni logo, koji je kreirao i dovršio, strijelica sa krilima u stilu zupčanika, trenutno se koristi na nekim Škoda originalnim dijelovima kao što su prozorska stakla i blokovi motora.

Škoda Logo (od 1999.)

Iako Škoda logo vrijedi kao najoriginalniji i stilski usavršen, njegov autor još nije poznat. Logo u bojama crne i zelene, koji se koristi od 1994. godine, Škoda brandu daje određeni stupanj originalnosti, tako crna boja simbolizira stogodišnju tradiciju, a zelena simbolizira ekološku proizvodnju.

Škoda Logo (since 2011.)

Under the slogan “The New Power of ŠKODA”, ŠKODA presented the key elements of its new corporate design, whose distinguishing features are freshness and precision, at the 2011 Geneva Motor Show. The traditional winged-arrow logo features a new spectrum of colours to look even more distinct and precise than ever before. The most important change affects the main part of the logo, the winged arrow, which in the new design will be much larger and more visible. The hue of the winged arrow has been changed from “natural green” to the new lush “ŠKODA Green”. The outer area is highlighted with a chrome look.

  A.S. auto-centar © 2012